Bonus track

Bloc de música dels alumnes de Primària i ESO del Col·legi Sant Josep de Sant Hilari.

dimarts

La música funcional

a 16:56:00 0 comentaris
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: 3er ESO, musica funcional

dissabte

Música i filosofia

a 16:58:00 0 comentaris
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: 4rt ESO, antiguitat

La veu humana

a 16:57:00 0 comentaris
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: 2on ESO, veu

El so

a 16:55:00 0 comentaris
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: 1er ESO, so
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Etiquetes

1er ESO (13) 2on ESO (25) 3er ESO (16) 4rt ESO (24) antiguitat (1) anuncis (1) Barroc (1) BSO (15) cançó (3) cinquè (2) Classicisme (1) contes (1) estils musicals (13) Història (1) Instruments (7) Jazz (1) Mans Unides (6) musica funcional (1) música funcional (1) Música Medieval (3) Música Renaixement (1) percussió (1) presentacions en angles (29) programari (1) sisè (2) so (1) Textura (2) treball (6) veu (3)

Arxiu del blog

  • ►  2014 (1)
    • ►  de març (1)
  • ►  2013 (10)
    • ►  de març (6)
    • ►  de febrer (3)
    • ►  de gener (1)
  • ▼  2012 (36)
    • ►  de novembre (2)
    • ▼  d’octubre (4)
      • La música funcional
      • Música i filosofia
      • La veu humana
      • El so
    • ►  de juny (1)
    • ►  d’abril (1)
    • ►  de març (9)
    • ►  de febrer (19)
  • ►  2011 (34)
    • ►  de novembre (3)
    • ►  d’octubre (7)
    • ►  de setembre (2)
    • ►  de juny (14)
    • ►  de maig (8)

La meva llista de blogs

  • Curts Musicals
  • La sardana a la xarxa
  • Web Sant Josep

Visites

contador de visitas
contador de visitas

Seguidors

Tema Fantàstic, S.A.. Imatges del tema creades per Dizzo. Amb la tecnologia de Blogger.