Bonus track

Bloc de música dels alumnes de Primària i ESO del Col·legi Sant Josep de Sant Hilari.

dissabte

El jazz

a 20:48:00 0 comentaris
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: 3er ESO, Jazz

dimecres

Vídeos 3er ESO







a 12:39:00 0 comentaris
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Etiquetes

1er ESO (13) 2on ESO (25) 3er ESO (16) 4rt ESO (24) antiguitat (1) anuncis (1) Barroc (1) BSO (15) cançó (3) cinquè (2) Classicisme (1) contes (1) estils musicals (13) Història (1) Instruments (7) Jazz (1) Mans Unides (6) musica funcional (1) música funcional (1) Música Medieval (3) Música Renaixement (1) percussió (1) presentacions en angles (29) programari (1) sisè (2) so (1) Textura (2) treball (6) veu (3)

Arxiu del blog

  • ►  2014 (1)
    • ►  de març (1)
  • ►  2013 (10)
    • ►  de març (6)
    • ►  de febrer (3)
    • ►  de gener (1)
  • ▼  2012 (36)
    • ▼  de novembre (2)
      • El jazz
      • Vídeos 3er ESO
    • ►  d’octubre (4)
    • ►  de juny (1)
    • ►  d’abril (1)
    • ►  de març (9)
    • ►  de febrer (19)
  • ►  2011 (34)
    • ►  de novembre (3)
    • ►  d’octubre (7)
    • ►  de setembre (2)
    • ►  de juny (14)
    • ►  de maig (8)

La meva llista de blogs

  • Curts Musicals
  • La sardana a la xarxa
  • Web Sant Josep

Visites

contador de visitas
contador de visitas

Seguidors

Tema Fantàstic, S.A.. Imatges del tema creades per Dizzo. Amb la tecnologia de Blogger.