El primer curt fet per l'Ivet, la Mireia i l'Aida, esperem que us agradi!
dimarts
Barroc - Les quatre estacions
Les quatre estacions de Vivaldi amb unes imatges fetes amb sorra. Una manera diferent d'escoltar un dels grans hits del Barroc.
dilluns
El classicisme
La darrera època que hem treballat a història de la música. Si passeu atentament la presentació de diapositives, trobareu enllaços cap al youtube que us permetran escoltar exemples.
El classicisme
View more presentations from lidiam.
Stop Motion
Quan vam començar el camí per crear un curt amb la tècnica de l'stop motion, vam fer proves...en voleu veure una?
2on ESO - BSO
Una de les pràctiques que vam fer al primer trimestre. Crear una banda sonora per a un conte infantil, utilitzant la imaginació i quatre instruments. Fins i tot ho podeu provar a casa i fer una representació col·lectiva en família.
Gaudiu i rieu una estoneta! Esperem que us agradi.
Gaudiu i rieu una estoneta! Esperem que us agradi.
Benvinguts
Benvinguts al bloc de música dels cursos d'ESO del Sant Josep.
Aquesta presentació pretén tan sols fer l'obertura d'una eina més per a utilitzar en el futur, i obrir la participació a tots els que vulgueu.
Ens agradaria molt que fos una eina per a compartir i expressar-nos, així com també per a mostrar algunes de les coses que fem a classe.
Som-hi doncs!
Aquesta presentació pretén tan sols fer l'obertura d'una eina més per a utilitzar en el futur, i obrir la participació a tots els que vulgueu.
Ens agradaria molt que fos una eina per a compartir i expressar-nos, així com també per a mostrar algunes de les coses que fem a classe.
Som-hi doncs!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)