Bloc de música dels alumnes de Primària i ESO del Col·legi Sant Josep de Sant Hilari.
dilluns
El classicisme
La darrera època que hem treballat a història de la música. Si passeu atentament la presentació de diapositives, trobareu enllaços cap al youtube que us permetran escoltar exemples.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada