Benvinguts al bloc de música dels cursos d'ESO del Sant Josep.
Aquesta presentació pretén tan sols fer l'obertura d'una eina més per a utilitzar en el futur, i obrir la participació a tots els que vulgueu.
Ens agradaria molt que fos una eina per a compartir i expressar-nos, així com també per a mostrar algunes de les coses que fem a classe.
Som-hi doncs!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada