dilluns

2on ESO - BSO

Una de les pràctiques que vam fer al primer trimestre. Crear una banda sonora per a un conte infantil, utilitzant la imaginació i quatre instruments. Fins i tot ho podeu provar a casa i fer una representació col·lectiva en família.

Gaudiu i rieu una estoneta! Esperem que us agradi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada