Bonus track
Bloc de música dels alumnes de Primària i ESO del Col·legi Sant Josep de Sant Hilari.
dilluns
Stop Motion
Quan vam començar el camí per crear un curt amb la tècnica de l'stop motion, vam fer proves...en voleu veure una?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada