Bonus track

Bloc de música dels alumnes de Primària i ESO del Col·legi Sant Josep de Sant Hilari.

dimarts

Catalan Rumba

a 8:51:00
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: 4rt ESO, presentacions en angles

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Etiquetes

1er ESO (13) 2on ESO (25) 3er ESO (16) 4rt ESO (24) antiguitat (1) anuncis (1) Barroc (1) BSO (15) cançó (3) cinquè (2) Classicisme (1) contes (1) estils musicals (13) Història (1) Instruments (7) Jazz (1) Mans Unides (6) musica funcional (1) música funcional (1) Música Medieval (3) Música Renaixement (1) percussió (1) presentacions en angles (29) programari (1) sisè (2) so (1) Textura (2) treball (6) veu (3)

Arxiu del blog

  • ►  2014 (1)
    • ►  de març (1)
  • ▼  2013 (10)
    • ▼  de març (6)
      • Caramelles
      • Rap
      • Pop Dance Music
      • Catalan Rumba
      • Gospel
      • Música electrònica
    • ►  de febrer (3)
    • ►  de gener (1)
  • ►  2012 (36)
    • ►  de novembre (2)
    • ►  d’octubre (4)
    • ►  de juny (1)
    • ►  d’abril (1)
    • ►  de març (9)
    • ►  de febrer (19)
  • ►  2011 (34)
    • ►  de novembre (3)
    • ►  d’octubre (7)
    • ►  de setembre (2)
    • ►  de juny (14)
    • ►  de maig (8)

La meva llista de blogs

  • Curts Musicals
  • La sardana a la xarxa
  • Web Sant Josep

Visites

contador de visitas
contador de visitas

Seguidors

Tema Fantàstic, S.A.. Imatges del tema creades per Dizzo. Amb la tecnologia de Blogger.