Bonus track
Bloc de música dels alumnes de Primària i ESO del Col·legi Sant Josep de Sant Hilari.
dimarts
Videoclips 2on Eso primer trimestre
El treball fet consisteix a crear una petita pel·lícula mirant de seguir la música:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada