dimarts

Videoclips Mans Unides

Estalviem aigua, siguem conscients de la nostra riquesa. Aquí teniu els vídeos acabats:

Mireia i Tània: n'han fet dues versions, una amb música ràpida i una amb música lenta, fixeu-vos-hi bé perquè només canviant la música el resultat és molt diferent.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada